Interim communicatie Amersfoort
Als ondernemer of marketeer weet je dat het belangrijk is om online vindbaar, zichtbaar en herkenbaar te zijn. Dat bereik je bijvoorbeeld door regelmatig je website en sociale media te voorzien van verse content. Of door nieuwsbrieven te versturen. Of liever nog allebei. Maar heb je daar zelf tijd voor of ga je er iemand voor in dienst nemen? Als beide antwoorden ‘nee’ luiden, kan Studio Contekst je zeker helpen.
Een dagdeel of zoiets
Door Studio Contekst voor een dagdeel per week of per twee weken in te huren, kan je ineens meters maken en bergen verzetten. De regelmaat en aanwezigheid zorgen erovoor dat je online communicatie weer ’top-of-mind’ wordt binnen de organisatie. Ineens is er weer aandacht voor de doelgroepen en welke proposities daarop worden ingezet. Communicatie krijgt weer richting en een concreet doel.
Website of sociale media
Tijdens interimprojecten werkt Studio Contekst aan verschillende klussen, afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever. Een paar voorbeelden:
- definiëren van doelstellingen sociale media en het inrichten ervan
- optimaliseren en aanvullen van teksten op de website
- interviewen van klanten en verwerken tot testimonials voor website en sociale media
- opstellen van een contentkalender en schrijven van blogs
- trainen van interne medewerkers in content marketing en bloggen
Flexibel inzetbaar in Amersfoort eo
Door Studio Contekst in te zetten op interimbasis, krijg je als organistatie kennis en capaciteit die je flexibel kan inzetten wanneer dat wenselijk of nodig is. Vanwege de planning gaan we afspraken aan voor een maand en verlengen we die afspraak maandelijks tot het project is opgeleverd. Studio Contekst declareert alleen de werkelijk gewerkte uren, dus als we op een ochtend eerder klaar zijn, valt de factuur die maand ook lager uit. En in Amersfoort worden geen reiskosten of reistijd berekend.
Meer weten over de mogelijkheden of een afspraak maken?
Bel 06 418 410 91